Brand

Brand

Sunt Dr. Raluca Hera, fondator și CEO al brandurilor Hera Medical. Sunt medic ginecolog, cu doctorat în cercetare moleculară si sunt specializată în domeniul inovator și revoluționar al Genital Age Management și al Esteticii Intime, practicând în clinicile mele medicale din România și Elveția.

Pasiunea mea dintotdeauna este studiul metodelor inovatoare care reduc inflamația și hipersensibilitatea și induc echilibrul corporal pe bază moleculară.

Eu însămi am o piele foarte sensibilă și în jurul vârstei de 30 ani, am decis să iau măsuri și să-mi schimb stilul de viață, obiceiurile zilnice de dietă și, de asemenea, să-mi îmbunătățesc regimul de îngrijire a pielii cu produse naturale de foarte bună calitate.

Experiența mea personală și expertiza mea medicală m-au inspirat în a traduce bazele științifice din cercetarea și practica mea clinică, în domeniul îngrijirii pielii și, în anul 2013, am fondat propriul brand de produse de îngrijire a pielii, formulat cu ingrediente 100 % naturale, care prezintă beneficii potente anti-îmbătrânire, antiinflamatoare și rejuvenante.

Obiectivul meu a fost acela de a crea, cu o abordare holistică, produse extrem de eficiente cu efecte vizibile, care să asigure hidratare profundă și nutriție a pielii și o strălucire tânără, făcându-i pe oameni să se simtă grozav din exterior în interior și din interior în exterior. Totodată, de a educa clienții despre nevoia unei rutine disciplinate de îngrijire a pielii, pentru a menține o piele sănătoasă și tânără.

Am formulat cu rigurozitate produse cu combinații sinergice de ingrediente de cea mai înaltă calitate, în grad terapeutic. Iar ambalajul este reciclabil și prezervă bioenergia prin protecție împotriva luminii pe baza conceptului „Lumină pentru sănătatea fizică”.

Am creat trei game cosmeceutice exclusive de îngrijire a pielii, toate fără substanțe chimice, concentrate pure, formulări de înaltă performanță.

HERA MEDICAL by Dr. Raluca Hera este o gamă unisex de zi cu zi, pentru toate vârstele, formulată cu cele mai pure extracte botanice și ingrediente bioactive potente anti-aging.

SUI GENERIS este o gamă de lux, înalt performantă, pentru femei și bărbați și reprezintă produse de îngrijire a pielii și tratamente spa, cu posibilitatea unei abordări de manufactură în serie mică.

S M A C H este o gamă special concepută pentru pielea masculină și oferă soluții de lux pentru îngrijirea pielii bărbaților. Delicată, dar eficientă, cu rezultate excelente.

Am conceput o lume a creației și a simțurilor, realizată cu dragoste, pasiune, înaltă calitate și inteligență, pentru a vă asigura bunăstarea în fiecare zi.

Dr. Raluca Hera

Fondator și Creator Hera Medical Cosmetice BIO

 

x
Close Cookie Setting

Setari Cookies


Cookie-urile sunt mici fisiere de text ce pot fi utilizate de catre site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficienta.Legea stipuleaza ca putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs. In cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs. Acest site utilizeaza diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de catre servicii parti terte care apar pe paginile noastre.

Ultima actualizare: 10 Februarie 2022
Necesare
Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
Preferinte
Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Statistici
Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.