COMPLEX MULTIMOLECULAR BIOPEPTIDE HIALURON

COMPLEX MULTIMOLECULAR BIOPEPTIDE HIALURON

623 RON
30 ml

Această formulă concentrată combină ingrediente anti-îmbătrânire vegane de ultimă generație, obținute prin tehnologii cu bază științifică: complexul biopeptide cu palmitoil-tripeptida-38, complexul biopeptide cu tetrapeptida-21, complexul biopeptide cu quinoa, complexul biopeptide cu hexapeptida-8, complexul biopeptide cu tripeptide din venin de șarpe, complexul biopeptide cu tripeptida-5, într-o bază de aminoacizi și multiple complexe moleculare de acid hialuronic care acționează la diferite nivele de profunzime în piele. Concentrația totală a acestor ingrediente în formulă este de 25 %.


x
Close Cookie Setting

Setari Cookies


Cookie-urile sunt mici fisiere de text ce pot fi utilizate de catre site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficienta.Legea stipuleaza ca putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs. In cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs. Acest site utilizeaza diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de catre servicii parti terte care apar pe paginile noastre.

Ultima actualizare: 10 Februarie 2022
Necesare
Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
Preferinte
Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Statistici
Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.