CRISTALE EXFOLIANTE

CRISTALE EXFOLIANTE

500 RON
EXFOLIANT CORPORAL ENERGIZANT ȘI ECHILIBRANT FIZIC ȘI SPIRITUAL

200 ml

DESCRIERE
Un amestec propriu compus din săruri de Himalaya bogate în minerale și săruri terapeutice de la Marea Moartă, infuzate cu esențe din plante energizante, detoxifiante și echilibrante. Această terapie cu sare profund purifiantă și exfoliantă lasă o piele rafinată, echilibrată și tonifiată, de asemeni deține efecte aromaterapeutice, astfel: crește buna dispoziție, calmează mintea, destresantă | anti-anxioasă pentru corp.

BENEFICII
Exfoliază
Curăță
Combate retenția de lichide
Revitalizează, energizează
Echilibrează pH-ul pielii și al întregului corp
Previne crampele musculare
Elimină stresul și oboseala
Stimulează circulația, conferind o senzație plăcută de căldură
Hidratează profund

PRODUSUL
Datorită ingredientelor organice utilizate în produsele noastre, textura, culoarea și mirosul pot varia. Aceste variații nu afectează calitatea și/sau eficiența produselor.

TEXTURĂ |  Scrub
CONSISTENȚĂ | Granulara
MIROS | Parfumul natural al uleiurilor esențiale

INGREDIENTE CHEIE
SĂRURI DE LA MAREA MOARTĂ | Sărurile de la Marea Moartă sunt binecunoscute pentru nenumăratele lor beneficii terapeutice încă din timpuri străvechi: ele conțin magneziu, care combate retenția de lichide, precum și calciu, care activează circulația sangvină.

SĂRURI DE HIMALAYA | Bogată în vitamine și minerale, care echilibrează pH-ul corporal. Un puternic de-stresant al corpului. Ajută la menținerea tonusului și forței musculare și previne varicele și vasele sparte.

SALVIE | Un ulei esențial regenerator și revitalizant, apreciat și pentru efectul lipolitic, anticelulitic.

PORTOCALĂ DULCE | Eficace pentru pielea uscată sau îmbătrânită, deoarece repulpează celulele, conferind pielii un aspect suplu, ferm și mătăsos. Stimulează formarea de colagen în piele, redându-i un aspect mai sănătos, întinerit.

APLICARE
Utilizare recomandată: o dată sau de două ori pe săptămână.
PIELE: Sub duș, se masează întregul corp cu mișcări blânde circulare, începând de la picioare și urcând spre brațe și umeri. Se clătește cu apă caldă. Se tamponează cu prosopul. Se aplică crema de corp hidratantă.
BAIE REJUVENANTĂ: Turnați o cantitate moderată în apa de baie.
PEDICHIURĂ: Presărați o cantitate mică într-o baie de picioare pentru a vă curăța și a înmuia picioarele.

BRAND
SUI GENERIS by Dr. Raluca Hera

CANTITATE
200 ml

INFORMATII GENERALE
100 % conținut organic

INGREDIENTE ACTIVE
Sare De La Marea Moartă, Sare De Himalaya, infuzie de uleiuri esențiale semnatură Dr. Hera

LISTA INGREDIENTE
Sodium Chloride, Dead Sea Salt, infuzie de uleiuri esențiale semnatură Dr. Hera

x
Close Cookie Setting

Setari Cookies


Cookie-urile sunt mici fisiere de text ce pot fi utilizate de catre site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficienta.Legea stipuleaza ca putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs. In cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs. Acest site utilizeaza diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de catre servicii parti terte care apar pe paginile noastre.

Ultima actualizare: 10 Februarie 2022
Necesare
Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
Preferinte
Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Statistici
Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.