MASCĂ BHA2

MASCĂ BHA2

90 RON
MASCĂ FACIALĂ TRATAMENT CU ACID SALICILIC 2 %

60 ml

Mască facială tratament ce previne și combate coșurile și iritațiile. Ideală pentru tenul tern, fără strălucire și neuniform, de asemenea pentru tenul mixt, cu tendință grasă sau cu tendință acneică. Conferă un aspect de ten împrospătat, mai curat, fără iritații. Este infuzată cu acid salicilic, cu efect de exfoliere și curățire a porilor, îndepărtează celulele moarte, sebumul și impuritățile. Formulată cu argilă albă, care are proprietăți de curățire în profunzime și ajută la absorbția excesului de sebum și impurităților din pori, lăsând o piele mai curată și un ten mai uniform.


x
Close Cookie Setting

Setari Cookies


Cookie-urile sunt mici fisiere de text ce pot fi utilizate de catre site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficienta.Legea stipuleaza ca putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs. In cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs. Acest site utilizeaza diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de catre servicii parti terte care apar pe paginile noastre.

Ultima actualizare: 10 Februarie 2022
Necesare
Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
Preferinte
Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Statistici
Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.