PEELING AG5-B5

PEELING AG5-B5

42 RON
SOLUȚIE PEELING ACID GLICOLIC 5 % + PROVITAMINA B5
PEELING BLÂND SUPERFICIAL
Formulată cu 5 % acid glicolic, provitamina B5, morcov sălbatic și piper negru
Pentru ten sensibil

30 ml

DESCRIERE
Peeling-ul nostru cu ACID GLICOLIC 5 % + PROVITAMINA B5 2 % este un peeling blând, ușor de aplicat atât începătorilor, cât și celor experimentați. Este adecvat tenului sensibil. Imediat după aplicare tenul se poate înroși. Peeling-ul este foarte sigur dacă este aplicat conform instrucțiunilor. Este recomandată testarea produsului pe o mică porțiune înainte de aplicare, pentru a ști cum reacționează pielea.

PRODUSE RECOMANDATE PRE-TRATAMENT
GEL DE CURĂȚARE SQUALANE
COMPLEX SPF 30

PRODUSE RECOMANDATE POST-PEELING
SER AH1
SER FACIAL HIDRATANT
SER FACIAL SENSITIVE
SER REPARATOR DE NOAPTE
COMPLEX SPF 30
COMPLEX AH-DMAE

BENEFICII
Exfoliază, rafinează și netezește tenul
Conferă o strălucire sănătoasă pielii
Reduce dimensiunea porilor
Îmbunătățește textura tenului
Netezește ridurile fine, fără exfoliere vizibilă
Poate fi utilizat zilnic
Se aplică ușor
Estompează petele pigmentare
Are un efect cumulativ, pe măsura aplicării stimulează colagenul și îmbunătățește vizibil textura tenului

PRODUSUL
Datorită ingredientelor organice utilizate în produsele noastre, textura, culoarea și mirosul pot varia. Aceste variații nu afectează calitatea și/sau eficiența produselor.

TEXTURĂ | Lichidă
CONSISTENȚĂ | Lejeră
MIROS | Neutru

INGREDIENTE CHEIE
ACID GLICOLIC | Acid glicolic obținut din trestie de zahăr, cu proprietăți de rejuvenare a pielii și îndepărtare a celulelor îmbătrânite de la suprafața pielii. Reduce ridurile fine, petele pigmentare și micșorează porii dilatați.

PROVITAMINA B5 | Efect calmant, reparator, hidratant și antiinflamator al pielii.

APLICARE
Utilizare recomandată: o dată la două zile, preferabil seara. Poate fi diluat cu alte tratamente pentru a îi reduce intensitatea, până când pielea dezvoltă toleranță. Nu necesită clătire.
Dacă apare iritație, se recomandă oprirea aplicării și după caz, consultul unui medic. A se aplica exclusiv pe pielea fără leziuni. Este recomandată testarea prealabilă pe o mică porțiune de piele.
Acest produs conține acizi alfa-hidroxi [AHA], care pot crește sensibilitatea pielii la soare și pot crește riscul de arsură solară. Este recomandată utilizarea unei creme cu protecție solară în perioada utilizării acestui produs și timp de o săptămână după aplicare.

BRAND
HERA MEDICAL by Dr. Raluca Hera

CANTITATE
30 ml

INFORMATII GENERALE
97.3 % conținut organic

INGREDIENTE ACTIVE
Acid Glicolic, Cocos, Provitamina B5, Piper Negru, Morcov Sălbatic

LISTA INGREDIENTE
Aqua, Glycolic Acid, Panthenol, Daucus Carota Seed Oil, Piper Nigrum Fruit Oil, Benzylalcohol DHA, Xanthan Gum

x
Close Cookie Setting

Setari Cookies


Cookie-urile sunt mici fisiere de text ce pot fi utilizate de catre site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficienta.Legea stipuleaza ca putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs. In cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs. Acest site utilizeaza diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de catre servicii parti terte care apar pe paginile noastre.

Ultima actualizare: 10 Februarie 2022
Necesare
Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
Preferinte
Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Statistici
Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.