SET TEN SENSIBIL
DESCRIERE
Set de îngrijire acasă a tenului sensibil, conceput pentru pielea sensibilă în grad moderat sau sever, pentru a ajuta la întărirea și echilibrarea tenului. Aceste produse desensibilizează și calmează pielea sensibilă prin repararea leziunilor celulare dermice, susținând integritatea capilară, hrănind pielea și susținând imunitatea pielii. Pentru sensibilitatea în jurul ochilor, deshidratare sau piele subțire, Complexul Contur Ochi Hidratare este un tratament excelent pentru ochi. Recomandăm o rutină riguroasă de îngrijire a pielii dimineața și seara, dar rețineți că noaptea este cel mai bun moment pentru a repara si regenera pielea sensibilă, regenerarea și recuperarea celulelor sunt mai accentuate pe timp de noapte.
DESCOPERĂ PRODUSELE
ROSE FACE POLISH
COMPLEX REPARATOR CUPEROZĂ & ROZACEE
COMPLEX CONTUR OCHI | HIDRATARE
COMPLEX REPARATOR CUPEROZĂ & ROZACEE: Se aplică pe pielea curată a feței, gâtului și decolteului.
COMPLEX CONTUR OCHI | HIDRATARE: Dimineața și/sau seara. Se aplică o cantitate redusă de cremă prin masaj circular blând, pe conturul ochilor și conturul buzelor. Se poate repeta aplicarea ori de câte ori este nevoie în cursul zilei.
Ne face plăcere să îți urăm bun venit pe site-ul nostru. Cumpără online toate produsele noastre cosmetice organice (BIO) de lux, înalt performante, fără substanțe chimice, de care ai nevoie pentru sănătatea și frumusețea pielii tale.
Livrăm către toate destinațiile din România via SAMEDAY si CARGUS. Livrarea în România pentru comenzi mai mari de 200 RON este gratuită.
Acceptăm și comenzi internaționale. Livrările în Europa sunt asigurate via DPD si DHL. Livrările în afara Europei sunt asigurate via DHL. Costul livrării este 150 lei.
Timp de livrare
Comenzile sunt expediate în maxim 2 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii sau a plății. Timpul de livrare este:
– 24 ore lucrătoare pentru livrările în România
– 4 zile lucrătoare pentru livrările în Europa
– 5 zile lucrătoare pentru livrările în afara Europei
Sărbători Legale
In zilele de Sărbători Legale din România nu au loc expedieri.
POLITICA SERVICIULUI PENTRU CLIENȚI
Suntem un magazin online de produse cosmetice organice (BIO) de lux și ne angajăm să-ți oferim produse de specialitate naturale și de cea mai înaltă calitate. Suntem mândri că putem oferi un serviciu excepțional pentru clienții noștri, alături de produse cosmetice organice (BIO) de înaltă calitate. În cazul în care un produs comandat nu este disponibil sau nu putem onora comanda ta, te vom notifica în primele 2 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii, pentru a agrea o alternativă convenabilă, o rezervare de produs sau un ramburs. În cazul în care, pentru orice motiv, ne aflăm în imposibilitatea expedierii comenzii tale, te vom notifica în primele 2 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii.
POLITICĂ DE RETUR
1| Conform legii comerțului la distanță, condițiile de returnare | schimbare ale produselor cumpărate, sau renunțarea la cumpărătură fără invocarea vreunui motiv, sunt stipulate în cadrul O.G. nr. 34 | 2014 cu modificările ulterioare, astfel:
Dacă produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, îl poți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (din care se scad cheltuielile enumerate mai jos) într-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achiziției, fără invocarea unui motiv și fără penalități. Recomandăm că produsele returnate să fie în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice: desigilare, produs consumat parțial sau total, ciobiri, zgârieturi, pete, crăpături etc.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea restului de plată se va face în cel mult 14 zile de la data recepționării bunurilor returnate.
Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și|sau plății comenzii, respectiv costurile de livrare, taxa de ramburs, costurile de deschidere a coletului, costurile pentru kilometri adiționali, comisioanele bancare și cele pentru plată online, vor fi deduse din prețul produsului.
Produsele vor fi returnate conform instructiunilor si documentelor primite de la HERA MEDICAL SRL.
Nu acceptăm livrarea returului prin Poșta Română, nu acceptăm plata ramburs a returului, coletele trimise astfel fiind neprocesate și returnate expeditorului.
Pentru mai multe detalii ne poți contacta la [email protected]
2| În cazul în care produsele sunt defectuoase sau ai primit un alt produs decât cel comandat online, poți opta între un ramburs, un schimb de produs sau un credit în contul tău online, pe care îl poți utiliza la o comandă ulterioară. Nu acceptăm retururi la produsele vândute la reducere.
În cazul puțin probabil în care ai primit un produs defectuos sau un produs pe care nu l-ai comandat, te rugăm să ne trimiți un email la adresa [email protected], în decursul primelor 5 zile după recepționarea coletului. Te rugăm să precizezi numărul facturii și să descrii pe scurt problema apărută, de asemeni să indici un număr de telefon de contact în timpul zilei. Te vom contacta telefonic pentru a discuta returul și a-ți elibera o autorizație de retur.
Toate produsele de returnat trebuie trimise în ambalajul original în care au fost expediate, ambalajele produselor să fie nedeschise, etichetele și conținutul să fie intacte.
Retururile trebuie primite de către HERA MEDICAL SRL în decursul a 14 zile de la aprobarea returului. Orice ramburs va fi creditat prin modalitatea de plata inițială.
POLITICA LIVRĂRII DE MOSTRE
Pentru a-ți da posibilitatea să cunoști produsele noastre, oferim cu plăcere mostre. La cerere, comanda ta poate fi însoțită de o mostră a unui produs complementar, in limita stocului disponibil. În plus, îți putem livra exclusiv mostre, înainte de a te decide ce dorești să achiziționezi. Livrarea de mostre are loc in în următoarele condiții:
- 1-3 mostre gratuit, se achită numai costul livrării
- peste 3 mostre, se achită 20 lei per mostră începând cu a 4-a mostră, de asemeni se achită costul livrării